Letalo

Pomoč

pri uporabi aplikacije Moj SOP

  • Kako se prijavim v aplikacijo Moj SOP?

    Za prijavo v aplikacijo Moj SOP potrebujete svoj e-poštni naslov in geslo. Upoštevajte, da so gesla bila s spremembo uporabniškega vmesnika 20. septembra 2023 ponastavljena na uporabniku dodeljena.

  • Zakaj se ne morem prijaviti s svojimi prijavnimi podatki?

    S spremembo uporabniškega vmesnika so bila vsa gesla, ki so bila spremenjena pred 20. septembra 2023 ponastavljena na uporabniku dodeljena. V primeru, da gesla nimate zabeleženega ga lahko ponastavite na strani "Ponastavitev gesla"

  • Kaj storiti, če sem pozabil svoje geslo?

    Če ste pozabili svoje geslo, uporabite možnost "Pozabljeno geslo" na strani za prijavo. Na strani morate vnesti svoj epoštni naslov. V primeru, da je epoštni naslov pravilen, boste v vaš elektronski predal prejeli povezavao z ponastavitvijo gesla.

  • Kaj storiti če nisem prejel ponastavitvenega maila?

    • V izjemnih primerih se lahko zgodi, da je potrebno za prejem pošte počakati nekoliko več časa.
    • V vašem epoštenem predalu preverite poleg glavne mape tudi ločene kategorije kot so posodobitve, promocija, družbeno itd.
    • Preverite nezaželeno pošto. Občasno epoštni ponudniki napačno označijo epošto kot nezaželeno. Prosimo preverite ali se epošta morda nahaja v kategorije nezaželeno (ali Spam) ter jo z označite kot "Not a SPAM" (Ni nezaželeno)
  • Kako preverim, kateri e-poštni naslov je povezan z mojo polico?

    Če niste prepričani, kateri e-poštni naslov je povezan z vašo polico, se prosimo obrnite na vašega agenta ali pa nas kontaktirajte.

  • Kaj storiti, če imam težave, ki niso navedene v pomoči?

    Za bolj specifično pomoč nam lahko pište na elektronski naslov ali pa preko obrazca dostopnega na povezavi.

  • Onemogočena mi je bila prijava. Kaj naj storim?

    Spletna aplikacija ima vgrajen varnostni mehanizem, ki preprečuje zlonamerno prijavo s pomočjo ugotavljanja gesla. V primeru, da se vam je prijava zaklenila morate počakati 24 ur ali pa za prijavo uporabiti drugo napravo. Ker gre za blokado na nivoju naprave vam na daljavo ne moremo predčasno odkleniti naprave.

Pomoč pri ponastavitvi gesla

  • Kako ponastavim geslo?

    Vaše geslo ponastavite na strani "Pozabljeno geslo". Na strani morate vnesti svoj epoštni naslov. V primeru, da je epoštni naslov pravilen, boste v vaš elektronski predal prejeli povezavao z ponastavitvijo gesla.

  • Kakšno je lahko novo geslo?

    Novo geslo naj ima vsaj 8 znakov, majhne in velike črke, številko in posebni znak (npr. #,$,% itd). Geslo naj ne vsebuje presledkov in tabulatorjev.

  • Po menjavi gesla se ne morem prijaviti v portal

    • Pri menjavi dobro preverite, da ste pravilno vpisali geslo
    • Preverite kje imate velike in male začetnice, posebne znake in številke
    • Preverite, da niste vnesli presledkov tako pri geslu kot emailu
    • Preverite, da niste presegli maksimalnega števila vpisa
    • Preverite, da ste izpolnili Nisem robot (če je to polje vidno)